report

kan meddela att igår när jag kom hem efter skolan så skrev jag färdigt hela min engelska rapport på en timme typ! :D och jag sydde på alla knappar på min kofta, som bara går sönder hela tiden! lagade även min t-shirt, alltså jag har fan gått och blivit lite händig. men så äre ju när de gäller mina kläder och skor (A) då är de mitt liv som hänger på en tråd, så då ska de fan fixas!

nu ska jag snart ringa mike och ta mig hemåt, matten idag var valfri och vad väljer man då ? du behöver inte ens svara ; )

alternativ 1: sitta kvar i skolan till klockan 15:25 för att gå på 45 minuter matte som man inte jobbar ett skit på.
alternativ 2: åker hem och har de skönt, tar och jobbar några tal på kvällen och har fått mer gjort än du skulle på lektionen?

kommentarer
Postat av: Erika

sv: 5 kr ja! haha. inget dåligt kap :D

2008-09-30 @ 17:15:22
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback