dags att deklarera!

Nu märks de att man är 18 ;) Idag fick jag hem mina deklarationspapper och fick se att jag kommer få skatteåterbäring=pengar tillbaka! bättre blir de inte!

Idag tog jag och Vanessa oss en riktig shoppingdag :) fyndade en jättefin blomma till håret. Ska ha alla färger till sommaren! Längtar bara till måndag och uppsala with the girls! Jessica, Vanessa & Matilda!

Senare har jag varit med mike och vi har myst och tagit oss en tur till ica nyss. Ska snart kolla på film, som mike valt, han lär ju få välja ibland ;) så hoppas fan att den är bra. Annars kan man ju diskret somna lite, hah....



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback