En helg i sängen.

Det är precis vad den här helgen är! En helg hemma i sängen, dels p g a att jag har bränt mig och dels p g a att jag har mycket filmer att se och älsklingen är på studentkryssning! Jag har bara ett år kvar (8)

Idag kom matilda över en sväng på eftermiddagen, vi kollade på The Cheetah girls, WildChild, HSM3 och Center stage: turn it up! så man kan säga att vi har hunnit med en del filmer idag. Hon åkte nyss, så nu sitter jag här och bloggar och checkar internet innan jag ska ta en snabbdusch och sen krypa ner i sängen och sova gott. Måste sova ut idag, klev up ganska tidigt idag och fixade så jag och mike kunde äta frukost och mysa lite innan han var tvungen att åka.

Imorgon blir åter en slappdag, ska städa rummet, fixa naglarna, mysa med mike och tare lungt. Blir väl kanske en promenad med maggan, som kompensation för att skippa gymmet.


snart blir de mer mys! du och jag föralltid <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback