fix-dag.

Idag är en riktig fix-dag :) Jag har redan hunnit med ganska mycket. Idag har jag gjort:

♦ Överfört shoppingpengar tills imorgon
♦ Tagit fram vägbeskrivningar
♦ Städat rummet
♦ Gått till ICA och handlat inför ikv
♦ Fixat all disk

Men än är inte allt klart! Lite mer som ska fixas, inför imorgon, känner för att fixa håret lite också, prova locktången för 9345734 gången kanske? någon gång ska jag få de rätt! och få de att hålla! man kan ju alltid hoppas ;)

Nu vill jag att mike kommer så vi får vår myskväll :) Laga mat och sen fruktsallad och glass! ute på balkongen med tända ljus och myskläder, bättre blir de inte!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback