Fullspäckat schema!

Äntligen hemma! De är nog första gången jag bara sitter ner idag och slappnar av! men tyvärr så kan jag ju inte slappna av, eftersom pluggandet återstår :/  Först ska de tas tag i engelska läxan och sen ska mike förhöra mig på alt till Nk B provet.

Idag har jag först varit i skolan, sen skickat iväg ett paket, solat och gymmat! Efter jag hunnit med allt de mötte jag upp Mike och sen bar de av till Sandviken och övning inför modevisningen. Jag och Mike ska gå sist och avslutar hela showen tsm! lotto eller vad? You save the best for last ;)

Vi kom hem runt 8 och vi har precis käkat och nu är de läxor som gäller! Wish me luck!


jag och vanessa på goya under modevisningen :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback