Tvättid : välbehövd!

Nu blev högarna av tvätt alldeles för stora, så nu blev de tvättid, och som tur var fanns de en ledig tid ikv :) Så nu har jag fått sällskap av mike i tvättstugan och skjuts till ICA dessutom! 

Idag käkade jag och mike ute för första gången i år :) Var så fint väder så de blev på med en tjocktröja och käka ute på balkongen, som precis fått sol! Blev chickenbits, ris & currysås, muuuums!

Nu ska vi alldeles snart gå ner och hämta in tvätten och sortera för fulla muggar :) Nu är de ju inte bara mina grejer, så dubbelt så mycket skoj! Sen blir de film och mys :) 
 
Vi var även ner på stan en sväng, riktigt produktiv dag om man får säga, och jag handlade ett par snygga gladiator sandaler från h&m och ett par snygga solbrillor, ala rayban. :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback