våren på g :)

Nu är äntligen våren på g och jag kan äntligen få på mig lite kläder och gå ut ;)

Igår tog jag mig en sväng till farmor och farfar och käkade middag med pappa och syskonen, muuuums! Sen kom mike på kvällen, men tyvärr han vi inte träffas så mkt! Så gullig han var som köpt pez saker som ser ut som johnny depp bara för att jag vet att jag älskar jack sparrow ;) sötungen!

Nu kom jag nyss i från en promenad i vårvädret med lilla maggan :) Såg första tussilago idag ! I dom skitiga diken i bomhus. De finns något vackert i allt! Och nu ska jag städa lite mer innan jag tar bussen ut till mike och myser resten av kvällen, innan jag måste hem igen. nu vill jag ha onsdag och uppsala shopping med brudarna!

Hoppas ni har haft en bra dag!




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback