YES YES YES ! :)

Min dag blev nyss gjord! Jag fick reda på, genom min facebook, att Britney ska förlänga sin turne i Europa och kommer till Sthlm, Globen den 13 July :) GISSA VEM SOM SKA SITTA RING SIDE? (eftersom scenen är som en circus manege) Jo, svaret på den frågan är JAG!

Jag har väntat på att få gå på en Britney Konsert hela mitt liv och när jag äntligen skulle gå, hände allt bajs och de blev ingen konsert för mig :( och nu är hon äntligen tillbaka och jag slänger gladeligen ut 1500kr för en biljett! Det är de så värt! Nu är jag världens lyckligaste människa. Tack britney!

I övrigt har väl dagen varit sådär, nu ska jag ta min rast och ringa lillasyrran och berätta om hennes present!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback