Fönsterutsmyckning?

Ja i lördags under vårat pass på Cava så fick vi dansa i inget annat än de stora fönstrena! Var supercoolt och jätteroligt. Var en väldig folksamling utanför nästan hela tiden och ständigt kameror som flög upp, lite ovanligt måste jag säga, men de var superkul!

Blir jobb igen nästa lördag, men lördagen efter det så ska Vanessa firas och då ska de ut och dansas för skojs skull :)

Just nu sitter jag här och väntar på att Matte C lektionen ska börja. Vi fick sluta tidigare från Samhäll och jag tänker inte gå ner för alla trappor och sedan upp igen, så jag sitter här i datasalen och surfar lite tills kl 14:00. Ska bli spännande och se hur matten kommer vara, har ingen som helst aning, men kul borde de bli.


Bilden är väldigt dålig, men jag till vänster och vanessa till höger iaf :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback