Fullspäckad vecka framöver!

En vecka kvar innan skolan börjar (eller exakt 6 dagar) och min lediga, njuta-av-livet vecka har blivit en vecka fullspäckad av aktiviteter och saker att göra... men som tar var, är de mesta bara roligt!

Om ni inte visste så tog jag ut mitt löshår igår, och har just nu kortare hår än jag haft på 10 år, inte bra... men imorgon bär de av till frisören för att klippa topparna och även färga de! Ska slinga lite olika färger, jag har några ideer åt vilket håll jag vill gå, men får kolla mer på färgerna dom har när jag är där. Så kanske man kan känna sig snygg, fast längden inte är där :)

På torsdag så fyller min underbara farmor 65år :) Så ska på dagen gå på stan med mike och köpa present, vet precis vad jag ska köpa! känns riktigt skönt :) och på kvällen blir de iväg dit och käka kräftor och räkor med släkten, firar stort gör vi lite senare.

På fredag och lördag kväll är de dans som gäller på Cava, med Vanessa :)

och sedan börjar skolan!  nu är de inte lång tid kvar och jag längtar faktiskt, även om jag önskar att jag haft några dagar mer ledigt.... och hunnit njuta, men skolan ska bli superkul, med vår nya danslärare och få träffa alla kompisar igen. Sen ska jag ju även till Sthlm med Mike torsdag-fredag den första veckan så jag får ju lite härlig ledighet ändå.

har även köpt höstens hetaste stövlar från tiamo! för otroliga 899kr, bättre blir de inte! kommer blid så fort jag får chans!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback