I detta underbara väder!

Ja, just precis i detta underbara väder sitter jag inne på jobbet, med min stickade tjocktröja och fryser! De suger riktigt hårt, eftersom jag precis var ut på rasten och värmen är ju otrolig, riktig utomlandsvärme och jag missar allt...

Men imorgon ska jag och Mike till Eckerö med hans familj, och då ska de vara lika fint väder tror jag, så jag kanske får se solen någonting den här veckan. På kvällen tänkte vi även cykla ner till Sommaryran vid Läkerol. Hålla handen och gå runt och strosa och se om man hittar något värt att köpa, kanske någon piercing?

Någon mer än jag som önskar att de var cityfesten, just nu i det här underbara vädret?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback