I'm baaaaack!

Nu är jag tillbaka! Kom ju hem igår, men hann bara käka och vila lite innan de bar av till Cava för att jobba, så jag har inte haft tid att uppdatera! men nu har jag massor att berätta och många bilder att bjuda på.

Som sagt så jobbade jag igår, med Vanessa, och nu jobbar jag igen, fast på mitt andra jobb såklart. Ska även iväg dit ikväll igen och jobba, vilken lördag va? Inte den jag önskade kanske, men mike jobbar också, så de går går väl an. I eftermiddag blir de nog middag och mys för oss. Vill helst inte jobba, men money is money ;)

Har också lyckats locka med min pojkvän på en dags shopping i stockholm efter löning nu i september, så nu skriver jag de här så han inte kan förneka de ;) Vi ska båda handla lite höstkläder, välbehövda för mig, behöver både jeans och tjocktröja, men jag vill inte ha samma som alla andra i den här staden...

Jag och Vanessa innan Cava :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback