Killar som bara inte fattar...

Jag är så less på alla dryga killar på krogen som ska försöka dansa med än. Och när man säger nej, då är man jag vet inte vad.

Igår kom de fram en kille och försökte dansa på mig när vi var på Sun city. När jag snällt tackade nej så sa han: Fan va tråkig du är! Och jag förklarade att jag har kille och ville inte dansa.
Svaret då blir: Vad fan gör du här då ?

Vilka jävla idiot? Som att krogen bara är till för singlar? Jadu, vissa människor har då inte mycket innanför pannbenet. Och killar blir bara sura när man säger nej för att de skadar deras alldeles för stora egon.

kommentarer
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

Hallå där sweet !



haha jag lätt.. jag fick iaf in 670kr i dricks i går.. nackdelen på brända är att man lägger ihop all dricks och delar på timmar..vilket i slutänden ledde till att jag bara fick med mi 320kr hem... BAJS!



VA händer då? va gör du i dag?

Inte lust att ta en fika på stan jag är fett rastlös och blrjar inte jbba förrens halv 5 :D

2009-08-07 @ 09:52:00
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

yeeah right jag och design ^^ men får ev hjälp av en data nörd här i dagarna :DD:



va göru då? blire nå fika lr ^^ :P

2009-08-07 @ 10:10:31
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

hello :D



ja okej... trök.. men hör gärna av dig nån dag om du vill ta en fika lr nått. :D



ja men huvudsaken är att man får nån hundra lapp i alla fall.. det kan man ju leva för under veckorna så slipper man röra kontot :D



Händer nu då?

2009-08-07 @ 10:49:09
URL: http://mandyego.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback