Shopping & Dans, kan de bli bättre?

Idag är en dag med mycket som händer! Allt roligt också, förutom att Mike jobbar hela dagen och halva dagen imorgon :/ Saknar mitt hjärta redan...

Om en halv timme ska jag möta Sara på stan och försöka hitta en snygg tjocktröja och köpa en rengöringslotion från body shop, dom har fått in ett nytt hudsortiment riktat mot olika typer av hy. perfect! Och helt överkomliga priser också, ca 115kr för en flaska.

Ikväll kommer Vanessa förbi innan vi beger oss till jobbet och dansar! Hur underbart låter inte de? jobb + dans i samma mening? pinch me, i'm dreaming!

Efter jobbet blir jag hämtad av farfar och åker till farmor & farfar och sover, får nämligen inte gå hem själv för Mike, och han kan ju inte hämta mig som han brukar... Men ska bli mysigt att åka och sova hos farmor och vara där en stund på lördagen och umgås lite.


mitt underbara hjärta <3 och nästa vecka är de sthlm för oss! och ett år!

alltså shit, är min kille hetast eller vad? mums! jag älskar dig, min snygging <3

kommentarer
Postat av: mike

men haha du kunde inte lagt upp en fula bild på mig? Älskar dig

2009-08-21 @ 23:45:28

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback