Teen choice awards 2009

Mina två idoler, eller vad man ska kalla det, Britney Spears och Lauren Conrad kammade hem åtråvärda priser. Och Britney fick de största priset av alla.

- Ultimate Choice Award: Britney Spears.
- Choice TV Female Reality/Variety Star: Lauren Conrad, "The Hills."
- Choice TV Reality: "The Hills."


Tänkte även bjuda på bäst & sämst klädda enligt mig :)

BEST DRESSED


Vanessa Hudgens, behöver jag ens förklara? perfection!


Leighton Meesters, Enkelt chic med världens snyggaste skor!

WORST DRESSED


Nikki reed, känns lite väl mormors garderob, and not in a good way..


Kat Von D, jag vet att hon är cool med rocker imagen, men hallå? Lite mer kläder kanske inte skulle skadat?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback