Vart är min sommaren 2009 ?

Nu finns de nog inte en enda person i de här landet som inte har börjat lägga ut sin Sommaren 2009 på facebook, blogg, etc. Då börjar jag undra, vart är min Sommaren 2009 mapp? För de hemska är att jag har ingen...

Dom senaste 5 av 7 veckorna har jag jobbat varenda dag måndag-fredag.. Inte den roligaste sommaren och jag har märkt att jag knappt har några bilder från den här sommaren alls, vilket inte är så konstigt. Så nu kan jag lova att när jag slutat jobba ska de bli många kort de sista två veckorna nu innan skolan börjar :)

Måste ju ha något att bjuda på här i bloggen innan skolstarten börjar.





bilder från en dag i boulongern i början av sommaren, när de var så sjuuuukt varmt, och jag och mike njöt i boulongern varenda dag och solade, käkade jordgubbar och mös. Den här dagen var helt klart mysigaste dagen av alla.

kommentarer
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

aha okej... åå va dansar du för sorts dags btw?? :D

2009-08-12 @ 11:00:35
URL: http://mandyego.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback