HOT OR NOT?



1. So you think you can dance
This year they are better then ever! Årets dansare är verkligen helt sjukt grymma. Tekniken, känslan, musik, danserna och koreograferna. De är de ultimata underhållsprogrammet, och de funkar för alla, inte bara oss andra dansare.
Jag längtar redan tills nästa säsong börjar, med ännu mer talang och ännu mer dans!

2. Laptopskins
Laptop skins är den ultimata produkten. För ca. 249kr kan du få en personlig design på din dator, är det inte underbart? Jag ska själv köpa mig en, men måste göra en egen photoshop bild med mina egna bilder som ska tryckas. Kommer bli superfint, men jag ska ju bara hinna också. På bluebox kan du skicka in egna bilder och få uttrycka för endast 269kr.




1. Bloggare som inte använder bilder
Finns de något tråkigare än en blogg utan bilder? Jag klarar inte av att läsa en sådan blogg, oavsett vad dom skulle skriva. Det ser ju så tråkigt och oorginellt ut. Man vill ju se också, inte bata läsa. En bild säger mer än tusen ord.

2. Utbudet i Gävle
Det måste vara det sämsta utbudet av allt, i hela jävla Sverige. Nu ska vi se vad för roligt de finns i Gävle. Bra shopping? nej. Men vi har ju faktiskt ett h&m och gina tricot. Det finns ju inget roligare än att ha exakt samma kläder som alla i Gävle. Bra krogar? nej. Jippie, vi har faktiskt hela 4-5 stycken! Dock endast 2 som de faktiskt är folk på. Mycket att hurra över? Skulle inte tro det.

kommentarer
Postat av: lian

Håller faktiskt med denna lista helt o hållet :P

2009-08-11 @ 15:25:12
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst lägger till dig där ja

2009-08-11 @ 16:53:04
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kollar du också på Paris Hiltons, my new BFF?

För dig som gör det så är det ju final idag, och vem tror du vinner? Vanessa eller brittney?

Svara gärna på min blogg :)



Kram



lovisarosen.blogg.se

2009-08-11 @ 18:05:40
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback