Äntligen internet!

Nu har vi äntligen fått internet hemma! :) Vilken befrielse kan jag lova. Har dock inte så mycket att skriva just nu, har varit på stan idag med sara och köpt ett par jeans! Trott, eller ej, men jag hittade ett par supersnygga miss sixty jeans för 800kr på rean, (Y) klappat och klart.

Mysig fika med Sara var också en höjdpunkt på dagen, och att vår lägenhet börjar ta form och tv-bänk-kubhylla och lackhyllan är uppe, + nytt soffbord! Kommer bilder asap. och i helgen kommer tavlan, love it.


bjuder på lite bilder på alla mina underbara julklappar, fick även massa annat som Britney skivor, kläder, massa pengar och smycken. Jag och mike fick även smörgåsgrill och massa mysiga temuggar. och btw, min pojkvän är bäst på julklappar ;)


the hills season 1-3 av mike :)


Presentkort på Scorett, 1000kr av mike :)


Värmeskyddandespray av farmor och farfar :)


Presentkort på Make-up Store, 300kr av kusinerna :)


Skärp av farmor och farfar :)


Make-up Store borstar från farmor och farfar :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback