Nu är jag tillbaka, hörreni!

Ja, nu var det allt ett tag sedan jag bloggade... nästan en vecka tror jag?

Har haft så fullt upp med julklappar, skolan och julstädningen såklart! Och med en trasig dammsugare blir den jobbig.. men fick en ny direkt tack och lov. Imorgon är det julafton, kan ni förstå? Det känns som de alldeles nyss var första advent och man fick börja tända ljus i adventsljusstaken, jag och mike har en traditionell en med mossa i, så himla mysigt.

Ska bli spännande att se vad jag får i julklapp av mike! Har vi typ valt alla mina andra, men mike har jag ingen aning om.. vi får allt se, och jag vet att han vet lika lite vad han ska få av mig. Blev en till igår faktiskt, lite sådär. (A) älskar att handla julklappar.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback