Vi har flyttat!

Nu är jag less på att gå och vänta på julen, jag vill ha alla julklappar klara (vilket jag ej har, inte bra..) men i veckan får dfe bli klart har jag bestämt! och jag hoppas tiden går fort, för nu vill jag ha julaftonsmorgon, mysfrukost med mike och första julklapparna.

Förra året åkte jag till mike på julaftonskvällen och sov där, men vi spenderade inte dagen tillsammans. Det var ett år sedan och nu efter 16månader tillsammans kommer vi få fira jul tillsammans. På förmiddagen hans familj och eftermiddagen delar av min, även på juldagen blir det mat och paket hos mormor! Det ska bli så otroligt mysit. Vi har varit tillsammans, vad som känns som för alltid, och vi har bott ihop i 7 månader. Inte illa måste jag säga, och juste om jag inte berättat, vi har flyttat!

Vi har nu en supermysig etta med kök på 43kvm på Brynäs och vi trivs superbra! och just nu har vi även världens finaste julgran, så synd att korten inte blir lika bra. Kort på lägenheten får ni inte än! då den är under inredning och allt inte är färdig. Efter jul kommer de vara klappat och klart, och bilder till massor.

lite smygtitt kan ni dock få, och bilder på vår superfina julgran!




kommentarer
Postat av: du vet vem ;)

loooooooooooooooooooooooooooove you ;) nu ska jag köpa julklapp/ar till dig ;) thithit:D

2009-12-08 @ 12:39:49

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback