4:e dagen going strong!

jadu, nu kommer en snabb uppdatering, eftersom jag kanske inte kommer blogga ikv, men ska ju försöka iaf :) Just nu sitter jag i skolan, biblioteket, med matilda & gabriel. Vi har precis haft Nk B och tack och lov så fick vi sluta tidigare! Ska snart iväg till matten och fortsätta att inte förstå vad den rysska matteläraren säger^^ Blir väl disskusion med Ida som förra gången ;)

idag är jag inne på min 4:e dag utan godis, hade inte tänkt skriva alls om att jag ska sluta, men nu gör jag det för jag är så jävla bestämd just nu! Till 18 och till sommaren ska jag vara precis som jag vill och känna mig nyttig :) Det som är den största anledningen. Jag vill vara nyttig, men ändå kunna unna mig att äta vad jag vill för de mesta. Därför ska jag sluta med allt godis och senare dra ner på kakor och bullar och sånt också, även läsk. Men nu tar vi en sak i taget och än så länge håller de :) Även om jag är fruktansvärt godis sugen för de mesta (A) men jag har gjort de förr och jag ska igen. Efter 2 veckor är de piece of cake!

Efter skolan ska jag ha och duscha och fixa lite innan mike kommer runt 3 tror jag :) Blir de mys och kolla på någon bra film, eftersom vi nu har kollat färdigt på SATC boxen kan jag berätta, vilken underbar pojkvän jag har alltså! :) Det är så skönt att de är långhelg nu, eftersom de är studiedag på måndag. Då blir de nog omformatera min dator, haha! Det behövs kan jag lova :)


no more :(

kommentarer
Postat av: Mike

EEEY! jobbigt för dig ikv när jag tänker käka godis;) haha

2009-02-06 @ 14:13:53
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback