Alla <3 dag

Ja, det börjar dra ihop sig gott folk! Snart är de alla hjärtans dag och jag ska ha den bästa någonsin, kan de bli ngt annat med mig och mike? tror fan inte de! :) vi ska ta en mysig dag, med mys såklart, ska ut och käka något gott och sen hem och mysa mer med film och gotta :) får se vad de blir! tror dock inte mike kommer gilla sin present, jag som är sämst på presenter så de räcker redan!

Längtar som en lite jude, då jag jobbade hela dagen och lyckades precis klämma in en fika på kvällen på typ 30 min^^ men vad ska man göra? nu har jag ju världens underbaraste till världens underbaraste dag! men varje dag med min älskling är underbar :)

nu är det btw 8 dagar utan godis och en har jag inte fuskat :) BRA JESSICA! och många fler dagar ska de komma, jag har ju dock ätit mycket att som kladdkaka och glass. men men, man lär ju ta en sak i taget ;D både jag och matilda är ju elt cp nu dom här dagarna innan man uppnår 2 veckor och suger börjar lätta :)



lär lägga upp första bilden på mig och mike :) snart 6 månader sen! shit vad tiden går fort, de känns som det alltid varit vi, och de ska det alltid vara också!

jessicaälskarmike
mikeälskarjessica

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback