ännu en mkt-att-göra dag :P

Idag har jag massa att göra :) Först är det Matte & Svenska i skolan, ska hålla mitt svenska tal som jag verkligen inte hunnit öva på och bra gjort är de inte heller^^

Först måste jag åka in lite tidigare för att skriva ut talet, som jag såklart glömde igår. Efter lunch har jag Idrott och vi ska ha box-pass. Fyfan vad slut jag kommer bli och jag har ett skärsår på ena fingret så lär be om plåster så jag inte drar upp de eller får smuts i de av handskarna.

Efter idrotten är de stress som bara den till Östra skolan för att dansa till musikerna som spelar. Första träningen tsm så kommer nog bli ganska dryg...

Sen kommer mike vid halv 5! <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback