avklarat!

Nu är sista helgen avklarad :) och jag tycker faktiskt de ska bli lite tråkigt med lov (A) får man säga så ? Inte för att det inte är skönt och jag har fullspäckat schema mestadels, men mike jobbar hela lovet och jag får därför inte träffa han lika mkt :( okej, nu blir de lika mkt som vanligt typ, MEN och det här är ett stort men, blir inga övernattningar förens på fredag :O hur ska jag klara de här? :S

I helgen har vi varit barnvakt åt annabelle :) Igår så kollade vi först på YESMAN, helt okej faktiskt, sen så gjorde vi ordning ett varmt bad och massa levande ljus, så badade vi såklart :) suuuuuuupermysigt! sen kröp vi ner i täcket vid tv:n och kollade på SWAT och drack cola :)

Idag har vi bara slöat, mike ligger här och sover för jag drog upp honom kl 10 imorse (A) men jag kan bara inte sova om dem är ljust i rummet.. senare ikv har jag tvättstuga mellan 21-23 och sen ska jag fortsätta kolla på en ny serie jag fastnat för, Samantha Who heter den :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback