Dagens

Nu har jag suttit och knåpat ihop en sån där dagens lista som jag tänkte köra lite då och då :) hittade 2 olika på några bloggar så jag blandade och tog med de jag tyckte var värt att skriva :) so here you go, den allra första dagens :)

DAGENS Humör: TRÖTT! (A)
DAGENS Klädsel: Linne, Jeans & Cardigan
DAGENS Smink: Mascara & Kajal
DAGENS Frisyr: Utsläppt med fläta i luggen :)
DAGENS Planer: Skola & Plugg.
DAGENS Vill ha: Min 18års present från Mike!
DAGENS Längtan: Min 18års dag
DAGENS Tråkigaste: Skolan!
DAGENS Roligaste: Fick mitt studiebidrag.
DAGENS Köp: Choklad, hihi.

kommentarer
Postat av: HANNAH

Håller med dig, det är en onödig dag för vi med partner "firar" på sånt sätt varje gång vi ses ändå!

2009-02-03 @ 18:32:07
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback