dammsugning, jippie!

Ja, här ska de minnsan dammsugas snart :) Jag kom nämligen precis hem från skolan och har såklart ett fullspäckat schema idag med, men inget slår på torsdag!

Ska snart dammsuga, men först ska jag ta mig lite att käka och kolla på tv :) Efter de ska jag duscha och sen kommer matilda :) Då blire fixning av både hår, kläder och smink och sedan bär de av med 17:30 bussen ner till stan och gävle teatern! Kameran fulladdade ofc, måste ju ta många bilder på älsklingen, men känner några fler som också är med så blir mycket kort att ta :) Ska bli superkul!

nä, nu hungrar jag ihjäl och ska jag hinna är de bäst att dra igång nu på en gång :) hörs senare med alla bilder :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback