Friluftsdag

Idag har de varit friluftsdag så jag, matilda och rebecca tog oss en promnad runt hälsans stig och hamnade borta vid teknikparken! men eftersom mikes mobil har lagt av kunde jag inte säga hej :( tråkigt..

när vi kom hem var klockan runt 12 och jag och matilda bestämde oss för att åka ut till valbo idag, ist för på lördag :) vilket är prima! så jag var och handlade lite, bland annat mikes alla hjärtans dags present och biljett till modevisningen den 17:e februari :) Ska bli superkul! sen köpte jag även lite pynt till jag fyller 18 ! de närmar sig, de göre minsan! ;)

och när vi kom in till stan trötta och kalla sprang man på gunsan! som knappt kände igen oss, haha. hon tyckte vi hade blivit så vuxna och undrade hur gammla vi var nu^^ kunde man ju stolt säga 18 om 3 veckor! YEEEESBOX! :)

nu ska jag snart gå och boka lokalen tills jag fyller och plugga lite :) fick brev från GD idag ockå, så nu kan jag skicka in bild och så, eftersom jag fyller 18 :) fundar på de om jag hittar en bra bild :)


känns som denna fina plugghög inte gör en sugen precis^^ och nu är den dubbelt så stor (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback