fyfan vad jobbigt :O

Jag tror att jag aldrig blivit så svettig i hela mitt liv! Alla var helt blöta och armarna skakade, men gav upp de gjorde vi inte! Vi hade ett box pass på idrotten idag nämligen och jag gjorde med Vanessa :) Som vanligt turades man om med mitsar och handskar, och hela tiden peppade vi varandra mest och högst ^^ så jävla klockrena! men de hjälpte ju så man får ju säga att vi ägde ;D

Höll även mitt svenska tal, som gick bra :) förutom att jag jämt pratar så fort att talet tar 20 sek mindre tid än väntat (A). Fick också reda på att den frågan jag talade om var väldigt aktuell just nu, så jippie!

På musikhuset gick de också bra :) Fast livemusik är så sjukt annorlunda och går inte alls lika bra att dansa till, men vad ska man göra? blir alltid jätteskillnad sen på scenen och den här konserten är ju på konserthuset så de blir kul :) Har man snart uppträtt överallt här i stan!

Såklart skulle jag med bussen som alla andra i gävle skulle med också, så tog aplång tid och jag har världens tyngsta väska idag, tack vare de fina, nya HYPERTUNGA svenska litteratur böckerna vi fick idag. jippie!




gårdagens och dagens frisyr :) Ska även ha så när jag fyller, men då med löshår såklart!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback