go brynäs!

Igår var blogg nere hela dagen för mig :/ därför jag inte gjort några uppdateringar, men nu äntligen funkar de! :) igår var jag som du kanske vet, om du är vän med mig på facebook, på brynäsmatchen :) Jag må inte vara den bästa på reglerna, men de mesta fattar jag så jag tycker de är ännu roligare att kolla nu, än förr. Även om jag alltid gillat att kolla på ishocky. Var ett år sedan förra gången jag var på en match och dom vann då också. Just de! dom vann med 4-3 mot timrå ;) GO BRYNÄS!

Sedan fick jag och mike skjuts hem och körde en hel myskväll :) Fick hemma alla grejer till helgen igår också, så nu jävlar ska de blåsas ballonger ikv, så man kan ta de lungt imorogn. Är ju över 100 ballonger, men ska de vara så ska de! Måste ta ner ljus, lampor och min ljusslinga också, så man kan ha lite mysbelysning och inte helt hårt :)

Idag har jag bara chillat, mike åkte och jobbade imorse så jag har fixat naglarna, duschat, städat mitt rum, börjat ordna för imorgon och kollat lite på tv .) Mike  kommer om ungefär 2 timmar och de är drygt att vänta, eftersom de är vår dag trots allt :) men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback