god morgon :)

Nä, jag vaknade inte riktigt såhär sent, de är lite för sent för mig :) Jag tvingade mig själv att ligga kvar till 12, vilket jag ångrar nu. Är helt cp och ska snart ta mig en dusch, öppna nya linser och fixa håret litegranna, så blir de mycket bättre :)
Efter det ska jag ta mig en tur ut med maggan, som också är nyduschad,  men hon måste ju torka först.

Resten av dagen idag är en pluggdag! Ussh, känns inte så roligt att börja lovet så, men eftersom de är så mycket som händer till helgen+ torsdagen så måste jag ha alla läxor gjorda t o m onsdag och de är en del att göra :) Men historian idag och börja på engelskan :)

Mitt SportlovSchema:

♥ Måndag:
Idag är de en hel pluggdag, försöka få så mkt som möjligt gjort och allmänt mysa lite med mig själv :) Ta lite promenader, hårinpackningar osv.

♥ Tisdag:
På stan med kära farmor och handla mina presenter. Klockan 16:20 ska jag ta bussen ut till mike och mysa en stund och sen med sista bussen hem.

♥ Onsdag:
Troligen handla och baka till söndagen med mormor :) Annars pluggdag nr2.

♥ Torsdag:
Kanske handla och baka med mormor :) På eftermiddagen är de ishockey match med mike och hans föräldrar :) Ska även dra med mig läxor till morgondagen och sova där.

♥ Fredag:
Plugga på förmiddagen tills mike kommer hem från jobbet, då blir de packning och sen bär de av hem till mig med ett kort stopp på stan. Mys på kvällen med massa godsaker och kanske hämtmat, 6 månader idag <3

♥ Lördag:
Idag smällere! Förberedning exakt hela dagen och kl 17.00 kommer Vanessa och käkar middag med oss och eftersom jag bestämmer blir de våfflor med glass och varma hallon (A) barnkalas all the way, jag menar 150 ballonger ;) På kvällen blir de förfest ofc med alla vännerna och sen iväg till hangloose vid tolvslaget.

♥: Söndag:
bakis? ja! ska ändå upp tidigt med tuppen och börja dra fram allt bakat, baka två tårtor, städa i lokalen och duka upp till kl 16.00 då hela tjocka släkten kommer! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback