HSM3!

äntligen ska jag få se den! ja, jag är så himla efter när de gäller att se den jag vet! men nu är det så att jag och matilda skulle gå på den på bio, men icke sa nicken. När vi skulle boka biljetter hade den tydligen slutat gått på engelska och då var det ju bara att vänta på en bra version att tanka :) och nu har de kommit! FINALLY!

annars idag har jag haft svenska, dans och engelska :) dansen var superjobbig! jag vet inte vad de är med mig idag men har varit jättetrött och mina muskler orkar jag inte spänna, känndes som jag skulle falla ihop när som helst hela danslektionen! usch :/  på engelskan hade jag min grammatik redovisning, som gick bra faktiskt :) skönt att redovisa för en klass som faktiskt lyssnar, mycket diskussion om provet blev de ju också såklart. Bara för att jag var borta förra veckan så har man nu en ganska dryg läxa att göra, läsa en 14 sidig (A4) novell och skriva en kort uppsats! :( men har två veckor på mig, eftersom de är studiedag nästa måndag, TAAACK! :)

nu ska jag ta mig och plugga lite, kolla lite på tv, käka lite och chilla. Ikväll kommer bilder från naturkunskapen i torsdags, lite sent jag vet men har ju varit hos mike hela helgen :)


kommentarer
Postat av: matilda

vi kollar på den på lördag va? :D

2009-02-04 @ 09:09:02
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback