jadu?

det är såhär det går när man somnar alldels för tidigt, vaknar vid 3 och är hyperpigg och har en pojkvän som jämt kan sova och han kan fan sova igenom jordens undergång skulle jag fan tro. roligt värre hörreni.. början på långhelgen kan man ju inte direkt hurra för. Och vad ska man göra nu? ligga vaken själv i 300år? JIPPIE! gud vad roligt!

idag ska jag senare till Matilda och mysa med bastu, film och annat myspys :) Får se om vi löser HSM3 problemet, eller dvs om jag orkar släpa med mig datorn,jag ska ju till mike direkt dagen efter..

nu ska jag väl ta och kolla på tv eller något, mike vaknar väl inte av de heller så ^^

gonatt!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback