man ska aldrig ångra!

nä, jag brukar alltid säga att jag aldrig ångrar något jag gjort och de stämmer! Man ska aldrig ångra någonting man gjort, det är av sina misstag man lär sig och vad häde hänt om de du gjorde inte hänt?

visst kan vi alla säga att det finns saker i livet vi önskar att vi helst inte hade gjort, eller saker vi önskar helst inte hade hänt oss. Kan ju lova att jag har ett antal av båda ^^ och de är jag nästan stolt över! Ja, de kanske låter konstigt, men hur hemskt något varit eller hur mycket jag inte är nöjd med något jag gjort är de dom händelserna som har gjort mig till den jag är idag. Och den jag är idag vill jag vara, ingen annan.

Man kan ju inte säga att mitt kärleksliv varit de bästa här i livet^^ Verkligen inte, inte bara av händerlser som hänt mig utan även miin egna händelser. Ska ju dock säga att under större delen av mitt liv har jag varit mycket mycket nöjd med mitt kärleksliv och alltid trivts som singel :) Olika stadier passar olika personer i olika stunder i livet.
Hur som helst, även om de ibland var jobbigt så skulle jag aldrig och jag menar ALDRIG byta ut något av dom tillfällena, även dom som får en att ligga på golvet och gråta.

Detta eftersom om någonting av allt som hänt i mitt liv, inte hänt, skulle jag inte sitta här idag och vänta på världens bästa kille, min älskling mike :) Visst, jag tror på ödet så de kanske hade hänt förr eller senare, men man vill ju inte chansa. Allt i mitt kärleksliv har lett till mitt förhållande med mike, som är de bästa i mitt liv och jag skulle lätt gör allt om igen.


den här låten är jag helt kär i! mig och mike till punkt och pricka!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback