pigg, som alltid :)

Ja, som mike sa imorse "det är inte mitt fel att du är morgonpigg" när vi diskuterade att han faktiskt brukade få sova till 12 innan jag väckte han, nu när jag väckte han tidigare idag (A) hihi.

Jag är nog en morgonmänniska helt enkelt! Fast jag eller heller inte trött på kvällen, så jag är en dagsmänniska :D Jag har alltid haft en regel att jag aldrig ska sova på dagen, inte ens en sekund och de gör jag aldrig heller. Jag sover heller nästan aldrig dåligt! Ganska logiskt att man bara sover på natten så blir man piggare och mer van att vara vaken hela dagarna utan problems :)

Ringde farmor tidigare idag och bestämde att vi ska på stan på tisdag :) Ska köpa min födelsedagspresent och de lutar mot ett par svarta converse, jag behöver vardagsskor! och kanske ett par slitna jeans från gina tricot. Vi får se hur de blir, i vilket fall som helst så älskar jag att gå på stan med farmor :) Så roligt att se hur olika smak vi har på kläder! haha, men de är ju en liten åldersskillnad också :)


nu blir de mkt jessicamike bilder, men gud om ni visste hur mkt jag älskar den här pojken, min mike <3 så mkt att jag bjuder på den där bilden på mig! hallå liksom?
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback