plastic?

Just nu sitter jag och kollar på en dokumentär på 3an som handlar om 17 åringar som vill plastikoperera sig. Du har säkert sett reklamen för de, en tjej vill fettsuga+bukplastik och den andra en bröstförstoring. Ganska vanliga grejer att operera och många unga gör det ju så bra att dom visar alla sidor av det tycker jag :)

Den kommer säkert väcka mycket känslor, eftersom så många vill göra det och de finns så mycket föredommar om folk som opererar sig, speciellt bröstförstoring...

Jag oersonligen har ingenting emot plastikoperationer överlag. Jag känner att om man verkligen inte trivs med sin kropp då är det inge fel med att fixa de. Sen finns de såklart lite restriktioner inom min åsikt. Jag känner att bröstföstoring är helt okej om personen i fråga verkligen vill göra de och jag förstår folk med mindre bröst som vill ha större eller folk med stora som vill ha större. Det är ju något som kan hjälpa om man känner sig okvinnlig eller att man bara vill ha de helt enkelt :) Sedan tycker jag dock att fettsugning och annat är lite onödigt, jag skulle aldrig operea någonting som går att fixa naturligt. Fett kan man träna bort och är därför inget jag tycke rär nödvändigt.

Vad tycker du ?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback