plugga :/

Hej igen! Nu har jag alldeles precis käkat färdigt lite efter-skolan-fika och gissa om jag har goda nyheter :) Jag hade inga hål i tänderna! Så jävla skönt, jag skulle bara in på en rutinkoll och allt såg bra ut :) Har fått massa fina komplimanger för att jag har så vita tänder idag :) Så roligt, så nu ska jag slänga på en ny blekningskur och få dom hyperfina och vita tills födelsedagen.Får bli en sväng nu varje år :)

Naturkunskapen gick jättebra idag! Vi håller på och gör planscher om olika sorters celler :) Jag, Matilda & Gabriel har Växtceller och kommer hinna färdigt bra imorogn. Så är nu på Vasaskolan 3:e väning sen kolla efter våra planscher som tydligen skulle upp. Eftersom vår lärare, Peter, fyllde år idag sjöng vi och han hade med sig kakor! Cool lärare eller vad? ;D

nu ska jag hit the books! så att säga :)



pluuuggs :/

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback