Ute i buschen

Jadu, då var man ute i buschen hos mike igen ;) men de äre ju såklart värt för att få träffa älsklingen :) Vi missade precis bussen så blir kvar en timme till och sen bär de av hem till mig igen för att kolla färdigt på The curious case of benjamin button och sova.

Hittade superbra maskeradoutfits idag på tradera :) Vad ska man vara, sjuksköterska eller french maid? får se vad som finns då i min strl och när jag fått pengar. Vad jag ska ha dom till får ni veta när jag ska använda den om typ en månad tror jag ;)

aja, nu ska jag sociala med Mike, eftersom alla åker nu :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback