Vilken första lovdag :)

Inte direkt som man hade velat kanske, men vad ska man göra? Bara 1 ½ år kvar nu och sen äre studenten :)

Idag började jag dagen med att kliva upp och käka lite frukost, konstigt va? ;D Sen så tog jag tag i all tvätt som jag inte orkade sortera klart igår. Så blev att packa upp allt och strycka sängkläder. Jag älskar nya sängkläder!

Sen tog jag mig en dusch och en långpromenad med maggan :) Var meningen att jag skulle ta en till nu på eftermiddagen, men mamma och maggan åkte ut till valbo så blev ingen mer promenad för mig. :( Har även gjort nästan hela historia uppgiften också :) uppe i 8 sidor text nu, känns inte så bra då den skulle vara runt 3 ^^ men Torsten giller ju att läsa mina grejer tydligen så de är nog okej :)

Nu sitter jag och slökollar på Lipstick jungle, eftersom jag inte orkar göra de sista på uppgiften. Ska ta tag i det snart. Har även börjat med brun-utan-sol smörjningen idag, till min födelsedag ofc, Jag fixar alltid överkroppen med brun-utan-sol och strumpvyxor på benen :) sen Solpuder i ansiktet såklart så man får en halvbränna. Syns inte riktigt, men man känner sig mkt snyggare.

Jag använder Dove, gradvis brun :) Den är jättebra och blir jämn. MEN! kom ihåg att alltid använda den för mörkare hud, även om du ar lika ljus hy som jag, då den ljusa inte funkar.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback