alltid för tidig (A)

jadu, jag och morgnar :) jag kliver alltid upp för tidigt! är värsta tidspessimisten så tror aldrig att jag ska hinna klart, men så är jag alltid typ 20 min tidig. fan vill ju ha de där 20 minuter att sova! idag hade de behövts kan jag lova! :)

har sovit jättedåigt inatt :( inte trevligt. speciellt då man väcktes av sms vid 7 och sen telefonsamtal vid 8! vid 8 vara pappa som meddelande när jag och mike ska dit på fredag, men annars hade jag nog dött av att kliva upp! vill sooooova! känns som att de blir mkt mys senare idag, har han nog inget emot ;D haha.

nä, nu äre skola och idrott OCH dans, direkt efter varandra och om jag är död ikväll så god natt ;)

kommentarer
Postat av: Ludwig

yes, har snaggat mig! Tackar! =)



Du kommer på POS va? :)

2009-01-21 @ 22:04:49
URL: http://ludwig24h.blogg.se/
Postat av: Ludwig

20 februari! Tror du fått en inbjudan på facebook :) KLART du ska komma! tusen gånger bättre än sist, promise!

2009-01-21 @ 23:49:45
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback