årsredovisning? nä så heter det inte va?

nää, jag kommer faktiskt inte ihåg helt vad de heter, men en sån ska jag nu iaf göra :) man summerar året som gått, för att välkomna det nya, som kommer bli great btw! ;)  tar hjälp av min bdb och laddar även upp bilder :) enjoooy!

Januari: Välkomnade de nya året med en shopping tur till Sthlm med Matilda :) Åkte skridskor för första gången på mååånga år & festade med vänner :)


bild från sthlm den 3:e januari. inte igår direkt! haha.

Februari: Festade och badade nattbubbelbad med Erika ett antal ggr ;), Umgicks lite extra med mina småsyskon & jobbade på :) årets värsta hände också den sista februari, jag åkte upp på akuten och opererade bort blindtarmen min... :(


den kända näskrocken! ojojoj, vad roligt vi hade :)

Mars: Fyllde hela 17 år! Firade påsk med släkten, Satt och skrek på tv:n under melodifestivalen och bdb var fylld med fina små citat.


(bild från i sommras) citat på bdb: and you can't change me. 'cause we lost it all nothing last forever. now it's just to late and we can't go back...i'm sorry i wasn't perfect .
M Y ? mostly do, kind of don't...

April: Gjorde en sälen på gympalektionen inför massa folk, de skulle vara en hjulning^^ Fick min nyvarande mobil :) Första pannkaksdagen med Bella & festade med elin :)



Maj: Var på fest i Valbo med Elin & fullare har jag nog aldrig varit! tog även de mest omtalde kortet ever på moi ;) Jag tentade Eng B, Hade dansuppvisning den 22 maj & umgicks med vännerna :)


de ökända kortet ;) haha. näädå :)

Juni: Umgicks med matilda non-stop och hade världens solarium + brun-utan-sol period! Satte i löshåret och fick besök av min bästa vän Erika Boström  <3 Vi åkte till sthlm, jag köpte min absoluta favvisklänning och vi skrev på kontrakt på lägenheten :)


erika & jag. solarie perioden syns, erkänn ;)

Juli: Jobbade som receptionist på Call-up hela tre veckorna av sol! festade en del och hade min enda riktiga sommardag med matilda på fjärran följt med fest! och bränd blev man! :)


jag på böghögen! haha. man var ju starkast serru ;)

Augusti: CITYFESTEN! hade fotosession med matilda, hade myskvällar med matilda och träffade även mike för vår första date (A) <3


myser med matilda :)

September: Flyttade in i lägenheten, var på dansworkshop på gävle teatern, fick hem skolfotona och blev riktigt tsm med min älskling! hihi


<3

Oktober: sålde min gamla telefon, levde utan internet hela månaden(!) körde en återföreningskväll, jag sent kommer glömma, med nordan, malu och ida! :)


denna pulla satt och diskuterade med mig fram till 5 på morronen :) hihi, matilda & ida sov som vanligt ;)

November: dansade på entren i läkerol, gick ut och åt med mike, dansade på öppet hus och köpte min nyårklänning & min nya väska :)


outfit inför middag med mike :)

December: myste med mike, firade jul, julshoppade, firade nyår och käkade alldeles för mkt onyttigt! haha.


jag och mike på nyår :)

Iår har de hänt mkt skit, men även de bästa som någonsin hänt mig. karma finns gott folk! och gott nytt år på er!

kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

haha ja den där näskrocken är inte att leka med ;)

2009-01-09 @ 14:47:38
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback