CSN bekymmer..

Var precis in på CSN.se och kollade upp lite grejer. Jag har haft lite undringar över hur det blir med studibidraget, eftersom jag snart fyller 18 och de då ska komma in på mitt konto. Som att ni inte redan visste att jag blir 18 snart (A) haha. Iaf så har jag inte mitt konto på Swedbank, utan på SEB om du ville veta, så hur blir de då ?
Så nu såg jag att jag kommer få en check från Swedbank första månaden och då kan jag gå in och ändra då, annars är det bara gå in och ändra innan på Swebank också, men frågan är kan jag göra de själv nu innan jag fyllt?  men jag fyller ju 1 mars och bidraget kommer ju i slutet så :)

slutet gott allting gott :)


seriöst, vad fan har man de här för? inget bra med de alls :P

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback