god morgon gävle :)

jadu, en ganska härlig morgon, även om den var allt för tidig, eftersom de var första ggn jag och mike kliver upp samtidigt någon dag ^^ ganska dåligt du men våra scheman är ju bara liiiiiite olika då ;)

har precis sagt hej då till mike som gick till bussen och jag har tagit mig en skön lång dusch och piffat miig, haha, hatar de uttrycket :P idag tänkte jag ha en ta hand om lite grejer dag, då jag måste boka om tandläkaren och ringa och boka klipptid snart och även boka tid hos henne om hon har hand om uppsättningar/styling till balen :) jag måste bara ha min egen frisör, hon kan nog inte vara dålig på nått! :) hur svårt är de för en frisör att göra stora lockar och en enkel uppsättning :) hörde med lite tjejer i skolan idag, på eng C, och de hade redan börjat blivit bokat överallt :) men sminket ska jag nog sköta själv, om jag inte får hjälp av någon.

aja, nu ska jag fortsätta med att blåsa håret och allt, ses senare eftersom min dag slutar 13:40, JIPPIIE! :)

kommentarer
Postat av: lina

åh va roligt med bal :D de kmr bli minnesvärt helt klart :) hoppas ni får en trevlig kväll:)

2009-01-20 @ 12:49:15
URL: http://linakallgren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback