låååång onsdag, kan man lungt säga!

jadu idag har varit en lång dag och än är den inte slut :( har 2 timmar kvar på jobbet och när jag kommer hem ska jag göra historia läxan som ska in imorgon. puuuh, hur fan ska jag orka?

imorse började jag klockan 09:45, innan de var jag upp och käkade och gick ut en snabbis med maggan. I skolan hade jag först matte och sen svenska. Efter lunchen så hade vi idrott och sedan en jazzlektion, utan lärare :P Lotta var sjuk så vi fick intruktioner av hanna och så fick vi jobba själva :) gick superbra! gud vad svettig man blev åå!  ;)

efter de gick jag direkt till jobbet, slängde i mig en hamburgare innan men annars direkt upp, så nu sitter jag här och har jobbat sen 16:00. tack och lov äre inge mer jobb nu :) skulle vara skönt med någon mer dag snart, men nu hinner jag verkligen inge mer den här veckan!

imorgon äre skola mellan 8:30-17:00 och sen ska jag vara med Mike :) På fredag ska jag gå i skolan och sen hitta på något med matilda. På lördag ska jag träffa Mike igen och sen på söndag måste jag göra mina 2 STORA och nu menar jag mycket omfattande engelska läxor som ska in på måndag + att plugga till ordkunkskapsprovet som jag även har på måndag. hur fan ska de här gå ? :S

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback