Lördag&Söndag

nu har jag myst i helgen med miiiiiiiike min :) kollade på två filmer, men kollade inte färdigt på nån^^ idag satt vi och kollade på Crowned, på trean, och garvade åt att dom var så blåsta och fjantiga. hih.

på lördagen var vi ju som du kanske förstår också och kollade på balklänningarna, fick mike att ta 09:50 bussen från honom, och de förtjänar han mkt applåder för! fick även sova i mikes nya sääng! skönt att man nu kommer kunna sova där utan att dö av trånghet ;)

ja, så mkt mer han inte hänt :) kom nyss hem och ska fixa för imorgon innan jag gör mina läxor och kollar på ngn film eller nått och sen äre nattinatti :)


får bli min vackra backgrundbild idag, måste verkligen ta lite nya bilder :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback