not a day to soon!

äntligen äre heeeelg igen (A) saknar de måndag-fredag och när de väl kommer är de över på en sekund!

idag har jag haft en heldag med matilda :) kollat på klänningar, vart upp till pappa, varit hem till matilda en snabbis och sen hem till mig :) nu har jag kollat på gossip girl, top  model och nu ska vi slötitta på tv en stund tills vi somnar :) får inte vara vakna länge idag då jag ska ni med 11:00 bussen imorgon och köpa en klänning, efter mike sagt sin åsikt såklart! ni kaaaanske får se imorgon, om ni är snälla!

efter stan ska jag åka hem med mike, ut till skogen, och myyyyysa sönder tills läxorna kallar på söndag :( usch jessica, inget gjort än. inteeee bra! (A) hihi.


cityfesten -08

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback