sköna dagen eller vad? :)

idag har som du kanske vet en riktigt soft dag :) Var på studentkommite möte och de verkar jätteroligt :) eller roligt inte så man skrattar direkt, men ser verkligen fram emot att vara med och vara med och fixa allting. kommer bli bästa studenten ever!

Efter skolan så tog jag, matilda och vanessa en sväng på Gina Tricot som börjat med mer rea, träffade på maliin som tydligen hade praktik där! :) fan va roligt! så handlade jag en vit cardigan med guldknappar för 49kr. helt brutalt billigt och bra! var nära att bli en svart, men man lär ju prova nå nytt ibland ;) haha.

Köpte även mig lite Sorbet innan jag åkte hem och nu ska jag kolla på Top model, OTH och Gossip girl :)


jag och matilda dårå, lyckas alltid vara sådär lagom lika ;) haha.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback