vara barn för en stund (A)

haha, jaa det blir iaf jag när jag är själv hemma (A) dansar runt till hög musik i mina snygga rosa duntofflor och underkläder^^ tack och lov att man bor på andra våningen och ingen ser vad jag gör ;) hahaha.


idag har jag inte gjort så mkt :) vaknade runt halv 12  vilket är långt för mig kan jag tillägga. har kollat lite på GREEK och nu lyssnar jag på musik.jag längtar som fan för att börja träna igen! nu när 18 års dagen sakta men säkert närmar sig så får jag mycket mer push av mig själv att träna, varför är min ensak ;) hahaha. sen lär man ju bli smal och brun till mike tar studenten och första sommarlovet som 18! även de sista officiella sommarlovet här i sverige iaf! :)

nu ska jag snart hoppa in i dusch, klä på mig och städa undan lite, fan vad jag har blivit ordentlig av mig :D senare kommer mike över och ska ta hand om mig som han smittat ner! haha, fan om de inte går bort snart! jag som ska njuta av lovets sista dagar till fullo! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback