1 månad kvar!

nu är de bara en månad kvar tills vi firar ett år :) Och det ska firas stort! Jag längtar så sjukt mycket till våran romantiska Spanatt i Stockholm (time for love). Ett helt underbart dygn, bara du och jag! <3

Jag önskar att jag vore en så bra poet som älsklingen är, men de är jag ju tyvärr inte. Allt jag kan säga är att jag älskar dig av hela mitt hjärta, du och jag är soulmates och de kommer föralltid vara du och jag.


VI...
den 27 augusti blev du och jag till VI
Det VI som jag alltid drömt om att få ha! att få ha det dära underbara, kärleksfulla förhållandet!
att få vara den dära lyckliga, som stolt presenterar dig för vänner

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta min själsfrände så tidigt i mitt liv.
precis när jag givit upp så fann jag dig!
Jessica Lindberg Modd, jag älskar dig med djupet och med hela mitt hjärta!
finns ingen annan jag tänker på! det är bara DU, DIG jag vill ha!
Finns ingen annan som kan toppa det vi har tillsammans!
och jag hoppas och tror att det kommer att vara VI för resten av våra liv!

Älskar dig Jessica så mycket!

(taget från Mikes blogg, har jag världens bästa kille eller vad?)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback