Äntligen helg!

Och så var de helg igen. Tack och lov säger jag! Tyvärr så är de ju en ganska proppad helg, men de ska bli jättemysigt att åka iväg en sväng från Gävle. Bröllopet ska bli mysigt, och att jag och mike får åka iväg på det tsm är de allra bästa med hela grejen. myspys i ett helt dygn!

Bröllopet är i Sundborn, Dalarna och där har jag aldrig varit, så de blir något nytt :) De är ju där Carl larssons gård ligger. Skulle vara mysigt att se, tyvärr hinner vi nog inte det. En annan gång kanske!

Ikväll blir de till att packa inför helgen. Har precis tvättat klänningen jag ska ha, men måste ha med mig extra skor, kofta, toalettart. och sånt där. Smink också såklart ;) man kan ju inte se ut hur som helst på ett bröllop eller. Ladda kamera batteriet måste göras också. Så jag kan bjuda på massa bilder när jag kommer hem.


sundborn kyrka

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback