Bankärende

Nu har jag precis varit på banken, på min lilla rast, men de gick bara på 10 minuter. Man måste ju älska SEB, de är aldrig mer väntetid än 10 minuter. Anledningen till att jag var där nyss var för att jag skulle lösa in min check jag fått när jag fick dans stipendiet. Så nu sitter pengarna på mitt konot, och dom ska snart gå till min och mikes ett årsdag. Inte billigt att fira ordentligt, men de är de så värt!

Är det bara jag eller känns de väldigt vuxet att gå på banken?
Jag känner mig väldigt väldigt liten där inne, även om jag också har mina pengar där. Jag sparar som alla andra, men visst är man lite yngre än genomsnittet.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback